06
сентябрь
2023
Мадақтау қағазымен марапаттауға/Для награждения грамотой
Лейменова Мадина Ариновна – бастауыш сынып мұғалімі, Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№2 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ.
Білімі жоғары, санаты педагог-сарапшы.
Жалпы еңбек өтілі - 18,0
Осы саладағы еңбек өтілі - 13,0
Осы еңбек ұжымындағы еңбек өтілі - 12,0
Мадина Ариновна осы мектепте жұмыс істеген уақытында өзін бастамашыл, қайырымды және креативті мұғалім ретінде көрсетті.
Мадина Ариновна мектепте өз бойындағы еңбекқорлығымен, білім беруге деген адалдығымен, жаңашылдығымен, ұйымдастырушылық қабілетімен, жауапкершілігімен ерекшеленеді.
Пәнге деген қызығушылықты арттыруда жұмыс тәжірибесі, мұғалімнің білімі, сауатты, эмоционалды сөйлеу маңызды рөл атқарады.
Ол сабақтарды жаңартылған-дәстүрлі әдіспен жүргізеді,ойын сәттерін, сөзжұмбақтарды, диктанттарды, көңілді минуттарды енгізеді.
Оқушылары зияткерлік ойындар, пәндік олимпиадаларға қатысып, жүлделі орындарға ие.
Лейменова Мадина Ариновна кандидатурасы «Абай облысының білім басқармасы» мадақтау қағазымен марапаттауға 2023 жылы 06.09.2023ж. мектеп ұжымында талқыланып, ұсынылды (№3 хаттама)
Білімі жоғары, санаты педагог-сарапшы.
Жалпы еңбек өтілі - 18,0
Осы саладағы еңбек өтілі - 13,0
Осы еңбек ұжымындағы еңбек өтілі - 12,0
Мадина Ариновна осы мектепте жұмыс істеген уақытында өзін бастамашыл, қайырымды және креативті мұғалім ретінде көрсетті.
Мадина Ариновна мектепте өз бойындағы еңбекқорлығымен, білім беруге деген адалдығымен, жаңашылдығымен, ұйымдастырушылық қабілетімен, жауапкершілігімен ерекшеленеді.
Пәнге деген қызығушылықты арттыруда жұмыс тәжірибесі, мұғалімнің білімі, сауатты, эмоционалды сөйлеу маңызды рөл атқарады.
Ол сабақтарды жаңартылған-дәстүрлі әдіспен жүргізеді,ойын сәттерін, сөзжұмбақтарды, диктанттарды, көңілді минуттарды енгізеді.
Оқушылары зияткерлік ойындар, пәндік олимпиадаларға қатысып, жүлделі орындарға ие.
Лейменова Мадина Ариновна кандидатурасы «Абай облысының білім басқармасы» мадақтау қағазымен марапаттауға 2023 жылы 06.09.2023ж. мектеп ұжымында талқыланып, ұсынылды (№3 хаттама)