"Оқуға құштар мектеп-қысқы демалыста"5-9сыныптар /5-9классы » Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі /КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 2» отдела образования города Курчатова управления образования области Абай "
Коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі»
ҚАБЫЛДАУ:Прием:
+7 (72251) 3-34-56
Версия
для слабовидящих
Ресми сайтқа қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт ! Үш-ақ нәрсе-адамның қасиеті: Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Абай
22
декабрь
2023

"Оқуға құштар мектеп-қысқы демалыста"5-9сыныптар /5-9классы

"Оқуға құштар мектеп"жобасын іске асыру мақсатында қысқы демалыс кезінде 

«Қыcта кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз» атты іс-шараларды ұйымдастыруға арналған әдістемелік ұсынымдар

Қымбатты балалар!

Сендерге бізбен бірге кітап қиялдары әлеміне ұмытылмас топсаяхат жасауды ұсынамыз. Сендер қысқы демалыс кезінде көптеген қызықты тартымды істермен табысып, олармен достасасыздар және барлық құрбыларыңа 2023-2024 жылғы ерекше қысқы демалыс туралы әңгімелейтін боласыңдар деп сенеміз!!!

Бірінші айналымның тапсырмалары:

1.       Кітапханаға, кітап дүкеніне бар, жақсы танысыңның, жақын досыңның жеке кітапханасымен мұқият таныс.

2.       Ерекше ұнаған кітаптардың тізімін жасап, олардың эмблемасының суретін сал.

3.       Кітаптардың санын өз таңдауыңа қарай іріктей аласың.

ПЕДАГОГТАР МЕН АТА-АНАЛАРҒА!!!!

Егер Сіздің оқушыңыз (балаңыз) оқығысы келмесе ше? 9-14 жас  ашылу уақыты, кейде алғашқы махаббатты да сезіне бастайды. Балалар үлкен әлемді көргісі келеді, кітап оқу жасөспірімге жаңа сезімдер мен өсудің жаңа кезеңін жеңуге көмектеседі. Балалар қиялын дамытып отыратын кез болғандықтан, ертегілер әлі де өзекті болып қала береді. Бұл жаста балалар тәуелсіз болады. Естіп, біліп, көргеніне немесе оқығанына сенеді.

Мектеп мұғалімдері:

- кітап оқу–білімнің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік бере отыра оқушының кітапқа деген көзқарасын көтеруге ықпал беру;

- оқуға, білім алуға деген ынталарын дамытуын күнделікті өз сабақтары мен тәрбие сағаттарында айта жүру міндеттеледі.

Қыс мезгілі біздің өмірімізге енуде, адамдар жылы киімдерді киіп, эмоцияларын жайлы қалың шарфтардың астына жасырады. Табиғат көктемге дейін ұйықтап кетеді, біз кофе, какао және алма шарлоткасының хош иістерімен толтырылған жеңіл меланхолияға түсеміз. Біреудің көңіл-күйі төмендейді және сәл көбірек жылу мен жақсылықты қалайды. Осы кезде бізге дұрыс таңдалған кітаптың көмегі орасан зор.

Мектеп оқушыларын отансүйгіштікке тәрбиелеу туралы айта кететін болсақ, кітап тұлғаның рухани байлығын сақтаушы ретінде ұрпақты өткені, бүгіні және болашағымен байланыстырады.

Сондықтан біз сіздерге мектеп оқушыларынотансүйгіштікке тәрбиелеу үшін кірпіш бола алатын бірнеше кітап таңдадық.

КІТАП ӘЛЕМІНЕ ШОЛУДАҒЫ СЕНІҢ МІНДЕТІҢ:

          1. Өзіңе әлдебір жаңа нәрсе жасауға ұран тастау және өзің бұрыннан кейінге қалдырып жүрген істі жасау!

2. Қыс мезгілін қызықты әрі пайдалы өткізу!

3. Жақсы көңіл-күймен қуат алып,  қысқы демалысты өткізу!

4. Оқу, жасау, сурет салу, оқылғандар туралы сюжеттер, әңгімелер ойлап табу!


СЕНІҢ КІТАП ДЕМАЛЫСЫҢ ҚАЛАЙ ӨТЕДІ? КІТАПТЫ СҮЙІП, ӘРІ ЖАН-ТӘНІМІЗБЕН БЕРІЛЕ 

ОҚИТЫН БОЛАМЫЗ!

БІЗДІҢ ҰРАНЫМЫЗ:ҚОРШАҒАН ӘЛЕМДІ БІРГЕ ТАНУ 

1. Менсендерге оқу үшін 10 кітап ұсынамын.

2. Сендергебұл кітаптарды бір қысқы демалыста оқуға кеңес береміз. 

3. Оқып шықтың ба? Өте жақсы!  Қатысушылармен өз пікіріңмен бөліс. Бұлжауаптар үшін пост арнайы жасалатын болады: tiktok, кітаппен бірге фотосуреттер үшін - instagram, booktrailer.

4. Кітапты демалыста оқып,естелікке қысқы фотосуретке түс! Онысыныптың тобына және әлеуметтік желінің сторисіне сал:

- кітаптың атауы, авторы;

- не ұнады, қай кейіпкерлерді ұнатасыз, ал қайсысын ұнатпайсың, өзіңде жағымсыз әсер туғызды;

- суреттерді қосуға болады;

- кітап оқуға қанша уақытың кетті (оқуды бастаған және аяқтаған күнің). Әлеуметтік желіде#«Қыcта кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз», #Кітап ғажайыптары әлеміндегі оқиғаларортақ хэштегін іске қосамыз.


ӨЗІМІЗДІҢ ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ СИҚЫРЛЫ "КІТАПӨМІРІМІЗДІ" ҮЗДІК, ӘДЕМІ, ЖАРҚЫН ЕТЕМІЗ!

Үйіңді жинақы, ал оқуды ұнамдырақ ететін 5 пайдалы әрі ұнамды тапсырманы (ата-анаңмен бірге) орында!

ӨТКІЗУ УАҚЫТЫ:2023 жылдың 29 желтоқсанынан 07 қаңтарына дейін іске қосамыз.

Алендісендерге оқуға қандай кітаптар ұсынатыным және сендерді қандай тапсырмалардың күтіп тұрғаны туралы толығырақ айтамыз!

5-9 сынып оқушылары,менсендерге мына кітаптарды оқуға ұсынамын:

1. Бауыржан Момышұлы. «Ұшқан ұя»

2. Абай. «Таңдамалылары» мен «Қара сөздері»

3. Сақ Қайрат Өмірбайұлы  «Алаш мұрасы»

4. Джоан Роулинг. «Гарри Поттер туралы кітаптар сериясы»

5. Марк Твен.  «ТомСойердің басынанкешкендері»

6. Ж.Жұмаханов.  «Солдат жолы».

7. Ф.Оңғарсынова. «Таңдамалылары»

8. Р.Роллан. «Жан Кристоф» романы

9. Ж.Свифт. «Гулливер лилипуттар елінде»

10. Ғ.Себепов. «Нелло мен патраш»

Балалар!

Ромен Ролланның «Жан Кристоф» романын ықшамдап аударған адам автор ретінде өзін Ысқақ деп көрсеткен. Эрих Распенің «Мүнхаузеннің басынан кешкен хикаясын» аударған жан — Сәлкен. Ал Жонатан Свифттің «Гулливер лилипуттар елінде» шығармасын Ғ.Оспанов деп жазып қалдырған автор аударса, Уиданың «Нелло мен патраш» кітабын аударған Ғ.Себепов деп жазылып тұр.

Қор қызметкерлері аудармашылардың кім екенін іздеген, бірақ мұндай тегі немесе лақап аты бар адам таппаған. Әйтсе де бұл шығармаларды алаш қайраткерлері аударған деп есептейді. Алаштанушылар да аты-жөнін «Ғ.Себепов» деп жазған адам Ғабит Мүсірепов болуы мүмкін екенін айтыпты. Бұл кітаптар 1936-1937 жылдары аударылған. Репрессия жылдары қудаланбау үшін жазушылар кітапты осылай есімін жасырып шығарған болуы керек, — дейді Әділбек Нәби.

Ж. Жұмаханов прозасының негізгі тақырыбы – өзі көрген, басынан кешкен Ұлы Отан соғысындағы қанды оқиғалар. Оқушыларды отанды сүюге және патриотизмге тәрбиелейді.

«Ұшқанұя» романы – Бауыржан Момышұлының мемуарлық шығармасы. Шығармаға автордың балалық шағынан, ес біле бастаған, мектеп табалдырығын аттағанға дейінгі өмірі өзек болған. Жазушы өзінің тұлға ретінде қалыптасуына ұшқанұясы ықпал еткенін баяндай отырып, отбасы мүшелерін: әжесі Қызтумас, әкесі Момыш, немере ағасы Момынқұл, әпкелері Үбиан, Әлимандарды өзіндік бейнелерімен әр қырынан танытқан.

           Абайдыңқарасөздерін оқыған адам Абай сөйлесіп, пікірталаста отырғандай сезінеді. Өлеңіңдегі бір өзгешелік отыз жетінші сөзінде мазмұн жоқ. Абайдың қарасөздерінде жиырма үштен астам афоризмдер жинағы бар. Әрбір елде сонымен қатар қазақ халқында адамдардың бір-біріне деген іштарлығы, бір-біріне көралмаушылығы көптеп кездеседі. Абай атамыз өзінің «Үшінші сөзінде осы жайлы қозғаған» әрбір жалқау кісі қорқақ, ақылсыз, надан келеді. Әрбір ақылсыз надан, арсыз келеді. Әрбір арсыз жалқаудан сұрама, өзі тойымсыз, тиымсыз, өнерсіз, ешкімге достығы жоқ жандар шығады. 

        Фариза Оңғарсынова қазақ әдебиетінде поэзия жанрында адуынды жырларымен баурап алған поэзия падишасы. Ф.Оңғарсынованың әр тақырыптағы лирикалық шығармалары, ондағы кейіпкерлер әлемі, яғни лирикалық қаһарман мәселесі, ақындық шеберлік сырлары әр адамды қызықтырары айдан анық. Өзінің шығармашылығымен әдебиет зерттеушілерінің назарын аударып отырған Ф.Оңғарсынова жырларын зерттеуге көптеген ғалымдар қызығушылық танытқан. 

Балағакітапоқудың керек және пайдалы екенін көрсету үшін:                                — Балаңызға шағын кітапхана жасап беріңіз. Оқуға ынтасы болған кезде таңдауы шектелмеуі үшін. — Баланың әр оқыған кітабы  үшін мақтап отырыңыз, кітап оқитындығы туралы барлығына айтып жүріңіз, мотивация болады. — Балаңыз мектепке баратын болса, демалыс уақыттарында кітапоқуға 1 сағаттарыңызды бөлуге тырысыңыздар. — Ең бастысы, баланыкітапты үздіксіз көп оқуға мәжбүрлемеңіз.

Кітаптардың әр оқырманға жетуі үшін мектептен мектепке, ауданнан ауданға еріп жүретін «Әдеби сандықтың» саяхатын ұсынамыз.

КІТАП ТАПСЫРМАЛАРЫ:

1. Үйде оқуды жайлы әрі ұнамды ет!  Сен әдетте қайда оқисың (мен жауапты күнібұрын білсем де),   әйтсе де? Оқуға жайлы жер жасап алғың келе ме? Онда қысқы мезгілде–бұлүйіңді түрлендіру үшін керемет кез! Кез келген ой сәйкес келеді: сәнді жастық, шайға немесе кофеге арналған шыныаяқ, жанға жайлы көрпеше немесе кітапқа арналған тұғыр, кез келген басқа керек-жарақ  сатып алудан бастапөзіңіз іске асыра алатын ауқымды идеяларға дейін, мәселен, үйіңде оқуға арналған бұрыш жасау! Әлдебір сәнді нәрсені сатып алуға немесе өз қолыңмен жасауға болады!

2. Демалыста кітап оқы және естелікке қысқы фотосуретке түс! Әріоны сыныптың тобына сал.

3. Егер сената-анаңмен біргедемалысқа кетсең,  өзіңмен бірге жолға қызықты кітап алуды ұмытпа!!! Бізге өзіңнің "саяхатшы" кітабыңды көрсет! Еңбек демалысы немесе көрші саябақтағы қысқы демалыс кезіндегі кітаптың фотосуретін түсір!  

4. Ұнамды кітап кейіпкерінің портретін сал. 

Кітап қайырымдылығы – кітап сыйла! Алдыңғы тармақтың жалғасы ретінде–басыартық кітаптардықажетті болатын қалалық кітапханаға немесе басқа мекемеге (қарттар үйі, балабақша) апарып беріңіз. Кітапты достарыңа немесежақындарыңа сыйла!  Бұлдасүйсінерлік іс әріжақсы көңіл-күй сыйлайды!

5. Кітапқа арналған жаңа бетбелгі сатып ал немесе жаса!(қар ұшқының жасауға кеңес беремін)

Сендерәлемдегі ең әдемі әрі таңғаларлық бетбелгі сатып ала аласыңдар, оләр кезөзінің бір ғана келбетімен өзіңді қуантатын болады! Сонымен біргеқолдан бетбелгі жасауға да болады, олкітапты одан да бағалы ете түседіжәнежағымдыкөңіл күй туғызады!

Сендерге тамаша қызықты демалыс тілейміз!!! 

Осы қысқы демалыс естеріңде ұзақ жылдар бойына қалатын болсын!!!




Методические рекомендации по проведению мероприятий по проекту «Оқуға құштар мектеп» в период зимних каникулна тему: «Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз»

Дорогие ребята!

Предлагаем Вам вместе с нами совершить незабываемые экскурсии в мир книжных фантазий. Надеемся, что Вы подружитесь во время осенних каникул и найдете много интересных, увлекательных занятий и будете всем сверстникамрассказывать о необычном зимнем отдыхе-2023-2024!!!

  1. Посетите библиотеку или книжный магазин или внимательно 

познакомьтесь с личной книжной библиотекой хорошего знакомого или близкого друга.

  1. Составьте список особо понравившихся книг и нарисуйте   их

эмблему. 

  1. Количество книг можете подобрать по Вашему выбору и мы 

взрослые тоже можем помочь Вам выбрать книгу (перечень книг ты найдешь внизу).


ПЕДАГОГУ!

Как быть, еслиВаши ученикинехотятчитать? 9-14летэтовремя больших открытий, а иногда и первой любви. Детихотят увидеть большой мир, чтение книг помогут справиться с новыми чувствами и новым этапом взросления перед подростковым возрастом. Все еще остаются актуальными сказки, фэнтези ведь удетей продолжается развиваться воображение и фантазия. В этом возрасте начинается сепарация,детистановится более самостоятельными

Для того чтобы говорить опатриотическомвоспитании школьников ролькнигикак хранительницы духовных богатств человекасвязывает поколения, соединяет прошлое, настоящее и будущее. Поэтому мы подобрали для Вас несколько книг который может служит кирпичиком для воспитания патриотизма у школьников.

Учителя школы: 

- способствовать повышению отношения учащегося к книге, давая представление о значении образования в жизни человека;

 - развивать желание учиться, учиться, ежедневно рассказывать в своих занятиях и воспитательных часах.

МИССИЯ ТВОЕГО ПОГРУЖЕНИЯ В КНИЖНЫЙ МИР:

1. Бросить себе вызовсделать что-то новое и сделать то, что вы давно откладывали!

2. Провести осеньинтересно и с пользой!

3. Зарядиться хорошимнастроением, создать атмосферу отдыха и настоящихзимнихканикул!

4. Читать, творить, рисовать, придумывать сюжеты, рассказы о прочитанном!

1.Эпосы и легенды казахского народа

2.Абай Кунанбаев «Избранное»

3. Махамбет Утимисулы «Избранное»

4.Олжас Сулейменов. «Скиф»

5.Б.Сокпакбаев «Меня зовут Кожа»

6.Энциклопедия школьника

7.Г.Жандыбаева«Безмолвно бушующая фауна»

8.А.Амраева «Футбольное поле»

9.А.Нурлан  «Кубический лабиринт»

10. Мифы и легенды народов мира

ВкнигеО.Сулейменоваучаствуют скифы — древние и современные. «Скиф» дляавторапонятие не этническое, а, скорее, нравственное. Лирика и ирония, сатира и публицистика — вот содержание этойкниги. ПРЕДИСЛОВИЕ. Говорят, что в среде самых одаренных художников древней Японии существовала традиция: если человек рано завоевывал популярность и славу, перешагнув грань тридцати лет, он менял свое имя, чтобы с высоты своей уже отяжеленной знаниями памяти и путем обобщения накопленных фактов истории и действительности заново переосмысливать жизнь и по-своему воспроизводить ее в полотнах в соответствии со своими возросшими требованиями.

Очень необычная и весьма отрезвляющая книга, которую обязательно нужно прочитать как детям, так и взрослым. Детям – с небольшим объяснением от взрослых. Имейте в виду – маленьких детей может испугать человеческая жестокость, ярко и многогранно представленная в книге. В «Безмолвно бушующей фауне» – 33 истории, рассказанные с точки зрения животных.

Книгабыла написана в год Чемпионата Мира по футболу и, как заверяетавтор, все матчи, обсуждаемые героями, реальны. Главный герой, десятилетний мальчик Дима считает, что жизнь — это футбольное поле. Мальчик мечтает стать профессиональным футболистом и вывести сборную страны в финал ЧМ

Книга«Кубический лабиринт» — это сказка-инструкция, в которой автор с подробными схемами и картинками, в доступнойформе рассказывает о том, как можно собрать кубик Рубика. Интересные пояснения, легкость и красочность изложения включают у читателя пространственное воображение.Книга повышает заинтересованность в освоении сборки головоломки и формирует у ребенка навыки решения нестандартных задач. Чему учит: Нестандартно мыслить, уметь выстраивать причинно-следственные связи, помогать людям.

Бонус нашей подборки - золотой фонд и классика детской казахской литературы. Повесть о дружбе, добре, честности, справедливости - о том, что было и будет актуально во все времена."... А есть имена вроде моего. Их слышать неприятно, не то что произносить. Будь это в моей власти, я бы по радио объявил: “Каждый мальчишка, каждая девчонка, недовольные своим именем, могут немедленно выбрать себе другое и называться им, пока не надоест”. Но кто же мне разрешит это? Да, выхода нет. Никто тебя не спрашивал, каким именем ты хочешь называться, когда ты голенький лежал на пеленке перед гостями. Никому нет дела и сейчас, когда ты носишь свое имя, как камень на шее".

БУДЕМ ЧИТАТЬ С УВЛЕЧЕНИЕМ И САМООТДАЧЕЙ!

1. Я предлагаю вам 10 книг для чтения.

2. Вы выбираете из перечисленных книг ипрочитаете этикнигиПусть это будет самые любимыеВашикниги!

3. Прочитали? Отлично! Поделитесь с сверстникамисвоим мнением о прочитанном. Для этого будет специально создан постдля отчетов: tiktok, для фотографий с книгой - instagrambooktrailer, фейсбук, телеграмм и т д.

4. Прочитайте книгу на отдыхе исделайте зимнее фото на память! И выложите его в группе класса и в сторисев соцсетях:

5.Предлагаю Вам ребята нарисовать иллюстрации к тем книгам, которые прочитали и сделать подписи к иллюстрации. Возможно Вы вместе с друзьями создадите мультфильм по прочитанным произведениям;

6. Заведите дневник читателя со с родителями, педагогами или со сверстниками:

Самая лаконичная версия дневника – это просто список прочитанных книг. Можно дополнить дневник записями собственных впечатлений, цитатами, которые впоследствии могут пригодиться для сочинения. Если возникли вопросы к учителю литературы, запишете и их тоже. Единого стандарта ведения читательских дневников нет, выбор за учителем и детьми, родителями.

- название книги, автор;

           - что понравилось, какие герои вам симпатичны, а какие наоборот, вызвали у вас негативные ощущения напишите в дневнике;

           - сколько времениушло на прочтениеодной книги (дата начала и окончания чтения).


Запускаем общий хэштег в соцсетях«Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз»,«Оқуға құштар мектеп қысқы демалыста»

ВРЕМЯ ПРОВЕДЕНИЯ:стартуем с 29 декабря2023 года по 07 января 2024 года

Для этого нужно выполнить 5 простых задании:

1. Красивый и необычный новогодний декор своими руками поможет украсить дом к празднику, создавая сказочное ощущение и волшебную атмосферу! Интересные идеи  несложно воплотить каждому.

2. Смело подчёркивайте, выделяйте, пишите в заметках свои мысли и идеи. Превращайте книгу в нечто большее, чем стопка подшитой бумаги. После такого осмысленного чтения книга становится по-настоящему вашей.  Не менее 30 страниц в день. 

3. Помни, 1. Что чтение– одна из самых важных, нужных, серьезных работ, не «между прочим», не «ничегонеделание». 2. Хотя бы одну из читаемых тобоюкнигчитай с проработкой. 3. Не жалей на это чтение ни времени, ни сил: оплатится с лихвой.

2. Прочитайте книгу на отдыхе и сделайтезимнее фото на память! И выложите его в группе класса.

3. Если вы с родителямиуезжаете на отдых, не забудьте взять с собой в дорогу интересную книгу!!! Покажите намвашу книгу "путешественницу"! Сделайте фотокниги во время отдыха! Приветствуетсялюбойтворческий подход натему зимыи книги!

4. Нарисуйте портрет любимого книжного героя Книжная благотворительность– подарите книгу! В продолжении предыдущего пункта - лишние книги, можно отнести в городскую библиотеку или другое учреждение (дом престарелых, детский сад), где они будут нужнее. Или подаритекнигу своим друзьям или близким! 

Это тоже очень приятно идарит хорошее настроение!

5. Сделайте новуюзакладку для книги!

Вы можете смастерить самую прелестнуюи восхитительную закладку в мире, которая каждыйраз, одним только видом будет вас радовать! (можно сделать закладку в виде снежинки)

Уважаемые родители и педагоги!

– Дети сегодня читают мало, поэтому задача-минимум на осень – прочитать наиболее объемные произведения, не оставлять их на учебный год. Бояться того, что ребенок что-то прочитает заранее, а потом забудет, не нужно. Есть такая вещь, как беглое чтение. Если книга уже прочитана, то вспомнить какие-то фрагменты, освежить в памяти детали ученику под силу. 

– Чтение – это прежде всего общение ребенка с книгой, индивидуальная деятельность.

– Но допускается и прослушивание аудиокниги, если ребенок находится в поездке. Возможен и формат электронной книги. Конечно, это крайняя мера, но бывают такие случаи, что в школьной библиотеке нужной книги нет. Если семья уезжает на каникулы, это очень неудобно. Рекомендация тут однозначная: главное – ознакомиться с произведением, а на бумажном носителе или электронном, уже другой вопрос

Отличного Вам занимательного зимнего отдыха!!!