«Мектептегі инклюзивті білім беру» семинар-практикум/Семинар – практикум «Инклюзивное образование в школе». » Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі /КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 2» отдела образования города Курчатова управления образования области Абай "
Коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі»
ҚАБЫЛДАУ:Прием:
+7 (72251) 3-34-56
Версия
для слабовидящих
Ресми сайтқа қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт !
» » «Мектептегі инклюзивті білім беру» семинар-практикум/Семинар – практикум «Инклюзивное образование в школе».
Үш-ақ нәрсе-адамның қасиеті: Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Абай
22
сентябрь
2022

«Мектептегі инклюзивті білім беру» семинар-практикум/Семинар – практикум «Инклюзивное образование в школе».

Практикалық тәжірибе көрсеткендей, педагогтің даму ерекшелігі бар баламен өзара қарым-қатынасына дайындығын қалыптастырудың тиімді құралы ретінде сахналанған жағдайларды бірлескен ұжыммен кейіптеу болып табылады. Эмпатияны және денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасымен өзара қарым-қатынасты дамыту жағдайдың қабылдаудың және бастан кешудің түрлі кезеңдеріндегі отбасының психологиялық ерекшеліктерін педагогикалық ұжымның түсінген кездегі өзге деңгейіне шығады. 
2022 жылдың 22 қыркүйегіндегі оқу-тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары Г.В.Суворова мектеп педагогтеріне арнап «Мектептегі инклюзивті білім беру» смеинар-практикумын өткізді. Мақсаты: денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс мәселелері бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін арттыру.
Педагогтер денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасындағы психологиялық ерекшеліктер туралы дәрісті тыңдай отырып, тренингтік жаттығулар мен психологиялық ойындарға қатысты. Семинарда білім беру ұйымы жағдайында денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасын қолдап, көмек көрсету жолдарын талқылады. Қатысушылар тәжірибелерімен және осы проблема жайлы пікірлерімен бөлісті. Кезесу барысында тақырып өзектілігі мен аталған жұмыс түрінің маңыздылығы расталды. 



    Как свидетельствует практический опыт, эффективным инструментом формирования готовности педагога к взаимодействию с ребенком с особенностями развития является совместное коллективное переживание инсценированных ситуаций. Развитие эмпатии и возможности взаимодействовать с семьей ребенка с ОВЗ выходит на иной уровень при понимании педагогическим коллективом психологических особенностей семей, находящихся на разных этапах принятия и переживания ситуации. 22.09.22 года зам.директора по УВР Суворова Г.В. проводила  для педагогов  школы семинар – практикум «Инклюзивное образование в школе».Цель: повышение профессиональной компетентности педагогов по вопросам работы с детьми с ОВЗ.
Педагоги прослушали лекцию о психологических особенностях семьи ребенка с ОВЗ, приняли участие в тренинговых упражнениях и психологических играх. На семинаре обсуждались пути помощи и поддержки семьи ребенка с ОВЗ в условиях образовательной организации. Участники смогли обменяться опытом и поделиться мнениями о проблеме. В ходе встречи подтвердилась актуальность темы и важность данной формы работы.