"Оқуға құштар мектеп-қысқы демалыста"9-11сыныптар /9-11классы » Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі /КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 2» отдела образования города Курчатова управления образования области Абай "
Коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Абай облысы білім басқармасының Курчатов қаласы білім бөлімінің «№ 2 жалпы білім беретін орта мектебі»
ҚАБЫЛДАУ:Прием:
+7 (72251) 3-34-56
Версия
для слабовидящих
Ресми сайтқа қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт ! Үш-ақ нәрсе-адамның қасиеті: Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. Абай
22
декабрь
2023

"Оқуға құштар мектеп-қысқы демалыста"9-11сыныптар /9-11классы

"Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру мақсатындақысқы демалыс кезінде

«Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз» атты іс-шараларды

ұйымдастыруға арналған әдістемелік ұсынымдар


Құрметті балалар!

Бізбен бірге кітап қиял әлеміне ұмытылмас саяхаттар жасауды ұсынамыз. Сіз қысқы демалыс кезінде бізбен достасып, көптеген, қызықты, тартымды іс-шаралармен айналысып, барлық құрдастарыңызға ерекше қысқы демалыс туралы айтасыз деп үміттенеміз!!!

Мектеп мұғалімдері:

- оқу – білімнің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік бере отыра оқушының кітапқа деген көзқарасын көтеруге ықпал беру; 

- оқуға, білім алуға деген ынталарын дамытуын күнделікті өз сабақтары мен тәрбие сағаттарында айта жүру міндеттеледі.

1. Кітапханаға, кітап дүкеніне барыңыз немесе жақын досыңыздың жеке кітапханасымен мұқият танысыңыз.

2. Өзіңізге ұнайтын кітаптардың тізімін жасаңыз және олардыңэмблемасын салыңыз. 

3. Өз таңдауыңызға сай кітаптардытаңдап алыңыз немесе үлкендердің көмегіне жүгініңіз. Біз сіздерге таңдау жасауға көмектесеміз! (кітаптардың тізімін төменде табасыз).

Қыс - ең тамаша жыл мезгілі. Аяғымыздың асты сықырлаған қарға толы. Ағаштар аппақ тон киген. Барлығы жарқырап, күн сәулесі түскенде ерекше шағылысып, әдемі көрінеді. Аязды күндері күн күлімдегенімен, бойыңды жылыта алмайды. Ал қыста орман қандай тамаша! Шыршалар ұзын тон киген, қайыңдар күмістен шапан жамылған, тіпті томарлар да қалпақ киген. Ормандағы аппақ қардан орман жануарларының ізін көруге болады.


СІЗДІҢ КІТАП ӘЛЕМІНЕ ТАРТАТЫН МИССИЯҢЫЗ:


Құрметті дос!Қыстың аязды күндері терезеден ұзақ қарап, қыстың келбетін тамашалап отырып көріңдерші. Біз білмейтін әлі талай қызық бар секілді. Сондықтан болар әр жыл сайын қысмезгілін асыға күтетініміз бар … Бірақ түнде сүйікті креслоларыңызға керемет кітаппен жайғасып жақсы көңіл-күй сыйлауыңызға мүмкіндік бар. Ыңғайлы жайғасып, қысқы көңіл-күй сыйлайтын біз ұсынған кітаптардың бірін таңдаңыз. Атмосфералық қиял, ойын кітаптары, нонфикс - қыстағы сағынышты жеңуге және көмектесетініне біз сенімдіміз.

1. Өзіңізді жаңа нәрсе жасауға шақырыңыз және бұрыннан кейінге қалдырған нәрсені жасаңыз!

2. Қысқы демалысты қызықты және пайдалы өткізіңіз!

3.Жақсы көңіл-күймен бастаңыз, демалыс атмосферасын және нағыз қысқы демалысты құрыңыз!

4. Оқу, жасау, сурет салу, сюжеттер, оқығандар туралы әңгімелер ойлап табу!


  1. Абайдың поэмалары: «Ескендір», «Масғұт», «Әзімнің әңгімесі
  2. Жүсіпбек Аймауытов шығармашылығы. «Қартқожа», «Ақбілек» романдары
  3. Бауыржан Момышұлы. «Ұстаз», «Ұшқан ұя»

       4.   Жүсіпбек Аймауытов шығармашылығы. «Қартқожа», «Ақбілек» романдары

5.   Ә.Кекілбаевтың шығармашылығы, «Аңыздың ақыры» романы

  1. М.Мағауин шығармашылығы, «Шақан-шері» романы, «Аласапыран» романы
  2. Ш.Айтматов шығармашылығы, «Алғашқы ұстаз» повесі
  3. Ұ.Есдәулетов шығармашылығы, өлеңдері
  4. М.Сәрсеке шығармашылығы, «Қаныш Сәтпаев» роман-эссесі
  5. А.Кемелбаева шығармашылығы, «Шашты» әңгімесі
  6. Т.Сұлтанбеков шығармашылығы, «Көшпелі алтын» әңгімесі
  7. Оразақын Асқар шығармашылығы, «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі
  8. Жәркен Бөдешұлы шығармашылығы, «Жалғыз» поэмасы
  9. Қ.Жұмаділов шығармашылығы. «Тағдыр» романы
  10. Ш.Құсайынов шығармашылығы, «Томирис» драмасы
  11. Стивен Кови "7 навыков высокоэффективных людей

Абайдың поэмалары: «Ескендір», «Масғұт», «Әзімнің әңгімесі» бұл үш поэманың бәрі де ақынның қазақ өмірінен, соның ішінде бұрынғы шығармаларындай, өз ортасы, өз дәуірінің болмысынан алған шығармалары емес. Үшеуі де шығыстық дастан аңыздардан немесе ертегілік тақырыптардан алынған.

Ақбілек романы. Ақбілек ойлары. Қартқожароманы. Ақбілектің ойы арқылы өрбиді. Ақбілек қазақ әдебиетінің тарихында өзіндік орын алатын шығарма. Ақбілек романының ұстанып отырған нысанасы – әйел теңдігі.

«Аңыздың ақыры» романының лирикалық, романтикалықсипаты мол. Романның сюжеті үш кейіпкердің (Əмірші, ханша, шебер) төңірегінде өрбитін тарихи аңыз-əңгімеге құрылған. Жазушы өзіне таныс аңыз-əңгіменіжалаңбаяндаушыемес, ол аңыздық желіні жаңаша түсіндіріп, жаңғыртып, сол арқылы адам жанының терең иірімдерін ашқан композициясы күрделі, психологиялық салмағы бар дербес туынды жасайды.

Көпжұрт М.Мағауин­нің “Шақан-Шерісінің” көркемдігі оның Абайатындағы Мемлекеттік сыйлықты иеленген “Аласапыран” тарихи роман-дилогиясынанда асып түсті деген алып-қашпа сөзді әлі күнге айтып қалыпжүреді. Бірақ мұндай сөздерге жазушының өзі баспа жүзінде тоқтау салғанында білеміз. Осыарадаайтайық, М.Мағауиннің«Алашмұраты» атты ұлттық идеяныалтын қазық еткен атаулышығармаларының ішіндегі ең толағайы, ауқымы кеңі, көлеміде зоры, кемеңгерлігіде мол ұлт тарихына терең бойлап, ғасырлар  тұңғиығынан інжу-маржанды сыр тартқан, халқымыздың рухани мәдениетіндегі айтулы оқиға болған “Аласапыран” романы екендігі даусыз.

«ҰЕсдәулетов адамжанының қалтарыс-түкпірлерін, оның моральдық сапасын анықтауға, сол арқылы адамды ойлантуға, оның ар-ожданының айналадағы құбылыстарға үнемі сергек болуына күш салып, сол үшін беймаза күй кешеді. Осы беймазалы қонымына алыс пен жұлысқа, тартыспен таласқатолыкөпірөмірдің сырттайбақылаушысы, сырттай баға берушісіне емес, соның ыстығына күйіп, суығына тоңабілетін белбаласына айналдырған. 

Айтматов жазушы М. О. Әуезовтыңмолсалалы, кеңарналы шығармашылығына ой айтқан «Ұстаз туралысөз» атты мақаласында (Біздің Мұхтар. - А., 1976) «Абай жолы» эпопеясының бас кейіпкері – Абай тұлғасына тоқтала келіп: «Абай секілдіой-арманы азат, шетсіз ақындық, шексіз адамдық тұлғаның өзін қоршаған ожар, топастоңмойын топпен тартысқа түсуі және мұндағы сирек ұшырасатын  ...»

М.Сәрсекероман-эссесінің идеологияшыл қыспаққа ұшырамай, жал-құйрығы күзелмей, авторлық ой-тұжырымдар тұншықтырылмай, толық нұсқасында жарық көруі және көз қуанып, көңіл сүйсінетіндей болып басылуы, ең алдымен тәуелсіздігіміздің шапағаты екеніне шек жоқ. 

Талғамның әр түрлі екендігі белгілі. Мысалы, кейбіреулер бір нәрсені қандай да бір жолмен шабыттандыратын әдемі сөз ретінде қабылдайды. Басқалары үшін ойын-сауық кейіпкері алдыңғы қатарда тұрады. Ал кейбіреулері жылы жерде ойын жинақтау үшін кітап оқуды ұнатады.

Тағы бір ескеретін жайт!

Кітаптыоқуға қызықтыра түсу мақсатында балалармен ойын түрінде, сайыс түрінде іс- шаралар тиімді. Нәтежесінде баланың ойлау өрісі артады, өз ойын қысылмай еркін жеткізеді, табандылық, тапқырлық қасиеттерді қалыптастырады. Жыл сайын оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру мақсатында "Үздік оқырман" байқауы өткізіліп тұрады. Оқушыларға ұлы тұлғалардың поэзиясын насихаттау, халқына қызмет етудің үлгісін көрсету мақсатында 5-11 сынып оқушылар арасында қазақ тілі мен әдебиет пән бірлестігімен бірлесе отырып Абай, Оралхан, Махамбет, Мұқағали, Мағжан, Ілияс оқуларына оқушыларды көбірек қатыстырып, өлеңге деген қызығушылығын арттыру керек екенін ұмытпағанымыз жөн. Кітапоқубаланың ой - өрісін кеңейтеді, ойлауға үйретеді, сөйлеу қабілетін, есте сақтауын, қиялын дамытады, танымдық және дамытушылық қызметін анықтайды. Баланыкітапоқуға көбірек баулу және пайдалы оқу үшін, ең басты балаларғакітапты сүюге көмектесіп, алдын ала бос уақытында оқитын кітаптарының тізімін белгілеп, оны ата - анасы өздері ұсынуға болады

Бұл Сізге жаңа Қазақстанда жаңаша өмір сүруге, қиял мен шабытқа толы жаңа кеңістіктің есігін ашады деген сенімдеміз!Біз ересек адамдар, мұндай тізімді жасай отырып, ерік-жігермен күресуге,өзінің өміріне мақсат қоя білетін көркемдік сынға төтеп бере алатын жеткіншектер  талғамына нұқсан келтірмеуге тырыстық.


БІЗ ҚҰМАРЛЫҚПЕН ЖӘНЕ БАР ЫҚЫЛАСПЕН ОҚИМЫЗ!

БІЗДІҢ ҰРАНЫМЫЗ: ҚОРШАҒАН ӘЛЕМДІ БІРГЕ ТАНУ


1. Мен сізге оқуға арналған 15 кітапты ұсынамын.

2. Сіз тізімделген кітаптардың ішінен таңдап, осы кітаптарды оқисыз: Бұл сіздің ең сүйікті кітаптарыңыз болсын!

3. Оқыдыңыз ба? Керемет! Оқығандарыңызтуралыөзпікіріңіздіқұрдастарыңызбенбөлісіңіз. Олүшінарнайыхабарламажасалады: TikTok, кітаппенфотосуреттерүшін - instagram, booktrailer, Facebook, жеделхаттаржәне т. б.

4. Демалыстакітап оқып, қысқыфотосуреттіестесақтаңыз! Оны сыныптобына және әлеуметтікжелілердеорналастырыңыз:

5. Ата-анаңызбен, тәрбиешілеріңізбеннемесеқұрдастарыңызбенбіргеоқырманкүнделігінбастаңыз:

(Күнделіктіңеңқысқанұсқасы-оқылғанкітаптардыңтізімі. Сізкүнделіккеөзәсерлеріңіздіңжазбаларымен, дәйексөздерментолықтырааласыз, оларкейіннен эссе үшінпайдалыболуымүмкін. Егерәдебиетмұғалімінесұрақтартуындаса, оларды да жазыңыз. Оқукүнделіктерінжүргізудіңбірыңғай стандарты жоқ, таңдаумұғалім,балалар мен ата-аналарғабайланысты.)АталғанкүнделікСізде бар болуымүмкін, өйткеніалдыңғыұсынымдажасауыңызәбденмүмкін. 

- кітаптыңатауы, авторы;

- сізге не ұнады, қандайкейіпкерлерсізгеұнадыжәнеқайсысыкерісіншежағымсызсезімдертудырды;

- сізөзіңізсалғансуреттердіқосааласыз;

- кітаптыоқуғақаншауақыткетті (оқудыңбасталужәнеаяқталукүні)

Әлеуметтікжелілердежалпыхэштегтііскеқосыңыз#«Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз», # «Оқуға құштар мектеп-қысқы демалыста».

Өткізу уақыты: біз 2023 жылдың29желтоқсанынан 2024 жылдың 07 қаңтарыаралығында бастаймыз.

Олүшін 5 қарапайымтапсырманыорындаукерек:

1. Үйдеоқудыжайлыжәнежағымдыетіңіз! Сізәдеттеқайдаоқисыз (жауабыналдын-ала білемін), дегенменде. Сізжайлыоқуорнынжасағыңызкелеме? Соданкейінқыс мезгілі үйдіөзгертудіңтамашауақыты! Кез - келген идея жұмысістейді: - әдеміжастық, шайнемесе кофе шыныаяқтарын, жайлыкөрпенемесекітапстендін, кез-келгенбасқааксессуарлардысатыпалуғаболады. Өзіңіздіңшығармашылықидеяңызғасайүйдеоқубұрышынжасап, өзқолыңызбенәдеміетіпбезендіругеболады. (үйдегі шыршаны өз талғамыңызбен безендіріңіз)

2. Демалыстакітап оқып, қысқыфотосуреттіестесақтаңыз! Және оны сыныптобынаорналастырыңыз.

3. Егерсізата-анаңызбендемалуғакетсеңіз, жолғақызықтыкітапалыпшығудыұмытпаңыз!!! Бізге "саяхатшы" кітабыңыздыкөрсетіңіз! Қысқы  демалыскезіндекітаптыңсуретінтүсіріңіз! Қысмезгілітуралыжәнекітаптақырыбындағыкез-келгеншығармашылықтәсілқабылданады!

4. Сүйіктікітапкейіпкерініңпортретінсалыңыз,кітапқайырымдылығы-кітапсыйлаңыз! Алдыңғытармақтыңжалғасында-қосымшакітаптардықалалықкітапханағанемесебасқамекемеге (қарттарүйі, балабақша) апаруғаболады. Немесекітаптыдостарыңызғанемесежақындарыңызғаберіңіз!

Бұл да өтежағымдыжәнежақсыкөңіл-күйсыйлайды!

5. Кітапүшінжаңабетбелгісатыпалыңызнемесеқолданжасаңыз!

Сізәлемдегіеңәдеміжәнеқолайлыбетбелгініжасайаласыз, оләруақыттасізге тек қуанышсыйлайтынболады!


Құрметті ата-аналар мен педагогтар!

- Бүгінгі балалар аз оқиды, сондықтан біздің негізгі міндет- қысмезгілінде көлемді  шығармаларды оқып, оларды келесі оқужылына қалдырмауды қадағалау. Баланың алдын-ала оқып, содан кейін ұмытып кетуінен қорқудың қажеті жоқ. Баланы еркін оқуға қызықтырыңыз. Егер кітап әлдеқашан оқылған болса, онда кейбір үзінділерді  еске түсіріп, оқушының жадындағы ақпараттарды жаңарту тиімді әрі үнемді. 

- Оқу-бұл ең алдымен баланың кітаппен қарым-қатынасы, жеке іс-әрекетінің көрінісі. 

- Бірақ егер бала сапарға  шықса, аудио кітапты тыңдауға да рұқсат етіледі. Электрондық кітап форматы да мүмкін. Әрине, бұл төтенше шара. Егер отбасы демалысқа кетсе, бұл өте ыңғайсыз. Мұндағы ұсыныс біржақты: ең бастысы-шығармамен  танысу, ал қағаз тасығыштан  . 


Сізге керемет қысқы танымды демалыс тілейміз!!!




Методические рекомендации по проведению мероприятий по проекту «Оқуға құштар мектеп» в период зимних каникул на тему: «Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз»


Дорогие ребята!

Предлагаем Вам вместе с нами совершить незабываемые экскурсии в мир книжных фантазий. Надеемся, что Вы подружитесь во время зимних каникул и найдете много интересных, увлекательных занятий и будете всем сверстникамрассказывать о необычном зимнем отдыхе-2023-2024!!!

  1. Посетите библиотеку или книжный магазин или внимательно 

познакомьтесь с личной книжной библиотекой хорошего знакомого или близкого друга.

  1. Составьте список особо понравившихся книг и нарисуйте   их

эмблему. Количество книг можете подобрать по Вашему выбору и мы взрослые тоже можем помочь Вам выбрать книгу (перечень книг ты найдешь внизу).

Однако не всегдазимнеенастроениеозначает радость и веселье. Для некоторых людейзима– это период меланхолии и задумчивости. Серые и короткие дни, долгие ночи, холод могут вызвать чувство одиночества и немотивированной грусти. В этот период многие ищут тишины и умиротворения, стремясь провести больше времени в одиночестве или с близкими друзьями.Зимнеенастроениетакже может быть связано с размышлениями о прошлом и будущем.

Дорогой друг!

Cнежная и холодная, но очень красивая пора года,времяметелей и вьюг, новогодних праздников и первого снега. Приходзимынесет радость в наши дома....Сочиненияна темуЗима. Заснеженный декабрь, морозный январь и суровый февраль - 3 месяцазимы, несущей много радости и праздниковЗимняяприрода, укутавшись в снежное одело, спит, ожидая весны.Зима- любимоевремягода когда можно почитать или закончить любимую книгу.


ПЕДАГОГАМ!!!!

В 14-15летвсе еще актуальна задача не отпугнуть отчтения, а наоборот, всячески приохотить к этому занятию. В список попали только действительно любимые, по нескольку разпрочитанныекниги— как ни странно это может показаться в некоторых случаях. И еще одно соображение. Мы взрослые, составляя такой список, волей-неволей начинает смущенно оглядываться: как это, мол, мы упомянули окниге, которая давно считается довольно средненькой, а то и вовсе не выдерживает никакой художественной критики? Не порчу ли я вкус юного читателя? Такого рода предрассудки в данном списке не учитывались.



Учителя школы: 

- способствовать повышению отношения учащегося к книге, давая представление о значении образования в жизни человека;

 - развивать желание учиться, учиться, ежедневно рассказывать в своих занятиях и воспитательных часах.


МИССИЯ ТВОЕГО ПОГРУЖЕНИЯ В КНИЖНЫЙ МИР:


         1. Бросить себе вызовсделать что-то новое и сделать то, что вы давно откладывали!

2. Провести зимние каникулыинтересно ис пользой!

3. Читать, творить, рисовать, придумывать сюжеты, рассказы о прочитанном!

1.Эпосы и легенды қазахского народа

2. Абай Кунанбаев «Избранное»

3. Махамбет Утемисулы. «Избранное»

4. Олжас Сулейменов. «Аргымаки», «Аз и Я», «Красная полынь»

5.Джейн Эйр. «Шарлотта Бронте»

6. ХэлЭлрод "Магия утра

7. Стивен Кови "7 навыков высокоэффективных людей"

8. МалкольмГладуэлл "Гении и аутсайдеры"

9.Мариям Абсаттар. «Последнее слово алашской интеллигенции»

10.Радик Темиргалиев. «Ак Орда. История казахского ханства»

11.Б.Жандарбеков. «Томирис»

12.З.Наурызбаева. «Вечное небо казахов»

13.Д.Джумагельдинова «Еркагали по прозвищу Кошмарик»


В повести «Еркагали по прозвищу Кошмарик» 14-летний подросток вспоминает свое дошкольное детство, пытается анализировать события. Также он узнает много нового и учится осмысливать то, что происходит вокруг него. Рядом с ним мудрые взрослые – родители, бабушка и дедушка. Любознательный Еркагали познает, что такое добро и зло, хорошее и плохое, и маленькие читатели вместе с ним осмысливают эти понятия. Недавно две главы из повести «Еркагали по прозвищу Кошмарик» были включены в общеобразовательную программу.

ХэлЭлрод описывает в произведении методику утреннего пробуждения, позволяющую добиться успеха в большинстве областей жизни: карьере, саморазвитии, здоровье, спорте. Она включает в себя пять этапов для простого и легкого подъема после сна и шесть обязательных процедур, заряжающих человека на целые сутки и ускоряющих личностный рост.

СогласноСтивенуКови, синергия является формированием команды, командной игрой, сплочённостью, творческим взаимодействием с другимилюдьми. Если говорить о человеческих взаимоотношениях, то целое может быть больше, чем просто сумма отдельных частей. Если синергия достигнута, появляется возможность находить поистине превосходные решения. Действительно эффективная личность трезво оценивает себя, признаёт ограниченность собственного восприятия и способна увидеть во взаимодействии с другимилюдьмиисточник неисчерпаемых возможностей.

М. Гладуэлла «Гениииаутсайдеры». Читается за 25 минут....Книга«Гениииаутсайдеры: почему одним все, а другим ничего» интересна, прежде всего, нестандартным подходом к феномену успеха. Путь к богатству, славе и признанию у каждого свой. Он складывается из череды случайностей, трудолюбия и таланта. Что бы ни говорили бизнес-тренеры, успех во многом зависит от удачи: нужно родиться в нужное время — год и даже месяц рождения имеют огромное значение, в правильной семье, стране и городе, а потом замечать и использовать шансы, которые появляются в жизни.

Списоккнигдлячтенияосеньюможно продолжать и дальше, но мы постарались выбрать для Вас лишь самые популярные и наиболее патриотичные, интересные произведения для вашего досуга. С этими книгами Вы сможете отвлечься от серыхбудней, погрузиться с головой в мир, полный загадок и необычных явлений. Это приоткроет вам дверь в новое пространство и вдохновения.


БУДЕМ ЧИТАТЬ С УВЛЕЧЕНИЕМ И САМООТДАЧЕЙ!

НАШ ДЕВИЗ: ВМЕСТЕ ПОЗНАВАТЬ ОКРУЖАЮЩИИ МИР

1. Я предлагаю вам 10 книг для чтения.

2. Вы выбираете из перечисленных книг ипрочитаете.  Пусть это будет самые любимыеВашикниги!

3. Прочитали? Отлично! Поделитесь с сверстникамисвоим мнением о прочитанном. Для этого будет специально создан постдля отчетов: tiktok, для фотографий с книгой - instagrambooktrailer, фейсбук, телеграмм и т д.

4. Прочитайте книгу на отдыхе исделайте зимнее фото на память! И выложите его в группе класса и в сторисев соцсетях.

5. Заведите дневник читателя с родителями, педагогами или со сверстниками: дневник Вы уже начинали, так что нужно продолжить дневник. Это важно

Запускаем общий хэштег в соцсетях«Қыстакітапоқимыз, жадымызғатоқимыз»«Оқуғақұштармектеп-қысқыдемалыста»

ВРЕМЯ ПРОВЕДЕНИЯ:стартуем с 29декабря 2023 года по 07 января 2024 года

Для этого нужно выполнить 5 простых задании:

1.Красивый и необычный новогодний декорсвоимирукамипоможетукраситьдом к празднику, создавая сказочное ощущение и волшебную атмосферу! Интересные идеи   несложно воплотить каждому.

2. Смело подчёркивайте, выделяйте, пишите в заметках свои мысли и идеи. Превращайтекнигув нечто большее, чем стопка подшитой бумаги. После такого осмысленногочтениякнигастановится по-настоящему вашей.  Не менее 30 страниц в день. 

3. Помни, 1. Чточтение– одна из самыхважных, нужных, серьезных работ, не «между прочим», не «ничегонеделание». 2. Хотя бы одну из читаемых тобоюкнигчитай с проработкой. 3. Не жалей на эточтениени времени, ни сил: оплатится с лихвой.

4. Если вы с родителямиуезжаете на отдых, не забудьте взять с собой в дорогу интересную книгу!!! Покажите намвашу книгу "путешественницу"! Сделайте фотокниги во время осеннего отдыха! Приветствуетсялюбойтворческий подход натему зимыи книги!

5. Купите илисделайте новую закладку для книги!

Вы можете смастерить самую прелестнуюи восхитительную закладку в мире, которая каждыйраз, одним только видом будет вас радовать! (можно в виде снежинки)


Уважаемые родители и педагоги!

Для того чтобы говорить опатриотическомвоспитании школьников ролькнигикак хранительницы духовных богатств человекасвязывает поколения, соединяет прошлое, настоящее и будущее. Поэтому мы подобрали для Вас несколько книг который может служит кирпичиком для воспитания патриотизма у школьников.

Отличного Вам занимательного зимнего отдыха!!!